top of page
  • Writer's pictureLeyla Vovk

LEPA OD ZNOTRAJ

Heila,


pred nami so lepi in sončni dnevi zato sem se odločila napisati eno objavo o izdelkih, ki nam bodo pomagali da se nasploh boljše počutimo. :)


mnogi poznajo kolagen le kot izdelek za lase, nohte in kožo. Ampak je mnogo več. Kolagen tudi pomaga pri sklepih in mnoge ženske poročajo da imajo ob rednem jemanju manj ali celo ne boleče menstruacije.

Trenutno jemljem Nutrispoint kolagen in lahko rečem, da sem zadovoljna. Jaz sem ga, priznam začela jemat ker so me vsi strašil da mi bodo po porodu začeli lasi noro odpadat. Jaz sem izredno občutljiva na okuse in meni če neki ni fino nebom jemala, ne glede na to kuk zdravo je.

Ta kolagen ima res zelo prijeten okus. Zmešam si ga z mrzlo vodo in notri dam led. Da se lepo raztopi brez koščkov uporabim tisti mini penilec za mleko. Okus ima po gozdnih sadežih.





v nosečnosti sem ful bruhala in mi je elektrolitsko ravnovesje bilo katastrofa zato sem bila 4x na infuziji. Takrat sem dobila tist "klik" v glavi kuk je elektrolitsko ravnovesje res pomembno. Zdej vsake tuk jemljem elektrolite v obliki prehranskega dopolnila. Sploh ko je veni ful vroče in ful švicam. Okus imajo po limoni in so osvežilni, kot limonada. Ob bolj rednem jemanju opažam da sem manj utrujena. V času teh vročin so res top zadeva, ker dajo teleso vse potrebno za normalno delovanje.


*v nosečnosti nisem to jemala, ampak če imate namen se posvetujte s svojim ginekologom za vsak slučaj.





kot sem že rekla - zelo sem občutljiva na okuse. Midva se nisma ujela, nažalost. Probala sem na vse možne načine, ampak mi je premočn okus in mi ni fin. Zato sem si vzela tablete.

Spirulina modrozelena alga, ki ima kar 100x več vitamina A kot pa kot pa korenje, 6x več beljakovin kot jajca, 50x več železa kot špinača, 7x več kalcija kot mleko in 10x več kalija kot zelenjava! Je res superživilo! Green vitality (in tablete, ki so ubistvo skoraj identična kombinacija živil) nam pomagajo pri imunskem sistemu in tudi za lepo kožo. Veste tisti videi na tiktoku ko punce zjutraj spijejo vodo pomešano z nečim zelenim? No to je spirulina in klorela. Lahko tudi pomagajo pri napihnjenosti in prebavi.




Tako, jaz skrbim za ustrezno hidratacijo, lepo in zdravo kožo ter imunski sistem. In počutim se res odlično. :) To polettje je res hot girl summer ;)

bottom of page